بریم بعدی ... "لبریز"!

سرود ملی بچه های 88 ای بعنوان انتخاب بعدی بچه ها تعیین شد.  اولین و تنها جلسه تمرین توی نمازخونه مدرسه و 18 شهریور اتفاق افتاد که سارا، فرزانه، مبینا آشکار، زهرا آذین، فرنوش هاشمی، مینا آل سیدان و گلناز بهرامی توش حضور داشتن. در کل تمرین بدی نبود و ما توش بیش از پیش دریافتیم که سرودهای سختی در پیشن :دی :دی

 

آهنگ جدید، ضبط جدید، خواننده های جدید، استودیوی جدید ..

تاریخ و مکان ضبط لبریز، با فاصله کمی از تمرینش یعنی روز 21 شهریور تعیین شد و توی استودیو ی "امیربهادر" . برای ضبط سارا و فرزانه حضور داشتن. از اونجایی که نوع آهنگ ایجاب می­کرد که یک صدای بم تری از بقیه بچه ها هم بین صدا ها داشته باشیم، از یه دوست صدرا ارجمند کمک گرفتیم و ازش خواستیم تا تیکه هایی از آهنگ رو همراهیمون کنه. کار ضبط با پیوستن مهسا طرفه و زهرا آذین به جمع بچه های حاضر در استودیو پایان یافت و قرار شد تا 10 روز بعد، اولین آهنگ ضبط شده ی ما آماده بشه! یه روز خوب، و یک عالمه انرژی مثبت :)  

 

تحویل اولین آهنگ ... :)

سه شنبه، اول مهر 94 استودیوی امیربهادر اولین پیش نویس کار رو به ما تحویل داد. قرار شد ایراداتش رو بهش بگیم تا اونا رو اصلاح کنه و دوباره بهمون تحویل بده کار رو. چند تا از بچه ها آهنگ رو گوش کردن و یه سری نظراتی روش دادن . روند کار با آغاز سال تحصیلی و زیاد شدن مشغله های بچه ها یه کمی کندتر شده اما همچنان در جریانه و سرِپا :)